- Blog
Wiedz więcej niż Twoja konkurencja
Postaw na analitykę XXI wieku w swoim biznesie i bądź krok przed swoją konkurencją. Skorzystaj z naszego doświadczenia, aby dowiedzieć się więcej.
- Blog
Wiedz więcej niż Twoja konkurencja
Postaw na analitykę XXI wieku w swoim biznesie i bądź krok przed swoją konkurencją. Skorzystaj z naszego doświadczenia, aby dowiedzieć się więcej.
Sekwencja ścieżki konwersji – jak ją zdefiniować i dlaczego jest kluczowa z punktu widzenia parametrów sprzedażowych?
Zastanawiasz się jakie podstrony odwiedza klient, który finalnie dokonuje transakcji? Jakie interakcje z Twoją stroną podejmuje? Które z nich wpływają korzystnie na realizację Twoich celów…
2023-08-22
Eksplorowanie – jak wykorzystać nową zakładkę w Google Analytics 4?
Google Analytics 4, czyli nowa wersja analitycznego narzędzia ze stajni Google, umożliwia analizę danych na kilku różnych poziomach, uzależnionych od wiedzy, umiejętności, doświadczenia, a przede…
2023-08-15
Zespół Mean Motion, jako analityczne wsparcie Twojego biznesu – jak to wygląda od kuchni?
Zespół Mean Motion powstał na podstawie doświadczeń wypracowywanych przez 7 lat współpracy z małymi, średnimi i dużymi firmami oraz rozwoju wielu marek wewnętrznych, takich jak Printsite…
2023-08-01
Jak analizować dane w Google Analytics, aby wyciągać odpowiednie wnioski?
Temat rzeka, którym bez żadnego problemu można byłoby wypełnić kilka, jeśli nie kilkanaście lub kilkadziesiąt różnych książek, choć najważniejsze elementy udało się ująć w tym artykule. Analiza…
2023-07-25
Czy Google Analytics 4 daje nam to samo co mogliśmy znaleźć w GA3 (Google Universal Analytics)?
Podstawowym założeniem zarówno Google Universal Analytics, jak i Google Analytics 4 jest śledzenie, gromadzenie, strukturyzowanie i wizualizowanie danych statystycznych serwisów…
2023-07-11
Sekwencja ścieżki konwersji – jak ją zdefiniować i dlaczego jest kluczowa z punktu widzenia parametrów sprzedażowych?
Zastanawiasz się jakie podstrony odwiedza klient, który finalnie dokonuje transakcji? Jakie interakcje z Twoją stroną podejmuje? Które z nich wpływają korzystnie na realizację Twoich celów…
2023-08-22
Eksplorowanie – jak wykorzystać nową zakładkę w Google Analytics 4?
Google Analytics 4, czyli nowa wersja analitycznego narzędzia ze stajni Google, umożliwia analizę danych na kilku różnych poziomach, uzależnionych od wiedzy, umiejętności, doświadczenia, a przede…
2023-08-15
Zespół Mean Motion, jako analityczne wsparcie Twojego biznesu – jak to wygląda od kuchni?
Zespół Mean Motion powstał na podstawie doświadczeń wypracowywanych przez 7 lat współpracy z małymi, średnimi i dużymi firmami oraz rozwoju wielu marek wewnętrznych, takich jak Printsite…
2023-08-01
Jak analizować dane w Google Analytics, aby wyciągać odpowiednie wnioski?
Temat rzeka, którym bez żadnego problemu można byłoby wypełnić kilka, jeśli nie kilkanaście lub kilkadziesiąt różnych książek, choć najważniejsze elementy udało się ująć w tym artykule. Analiza…
2023-07-25
Czy Google Analytics 4 daje nam to samo co mogliśmy znaleźć w GA3 (Google Universal Analytics)?
Podstawowym założeniem zarówno Google Universal Analytics, jak i Google Analytics 4 jest śledzenie, gromadzenie, strukturyzowanie i wizualizowanie danych statystycznych serwisów…
2023-07-11