- Google Analytics 4

Google Analytics 4 to rewolucja w analizie danych.Odkryj nowe możliwości i podejmuj świadome decyzje strategiczne oparte na konkretnych danych analitycznych.

Do wyłączenia Google Universal Analytics pozostało:

Skonfiguruj równoległą usługę Google Analytics 4 już teraz!

Skonfigurujrównoległą usługęGoogle Analytics 4już teraz!

Google Analytics 4 - rewolucja w analityce biznesowej

W poprzednich wersjach GA, Google przyzwyczaiło nas do strukturyzowania danych według podziału na 4 główne elementy: User, Session, View, Hit, czyli Użytkownik, Sesja, Odsłona, Zdarzenie, a w Google Analytics 4 jest to User, UserProperty, Event, Parameter, choć w ramach porównania do „Universala” można uprościć to do User, Event, czyli Użytkownik i Zdarzenie.

Czy to oznacza, że straciliśmy informacje o sesjach i odsłonach? Zdecydowanie nie, a ich sposób raportowania w GA4 można uznać za dokładniejszy i bardziej plastyczny w zakresie wykorzystania w analizie i raportach. Sesje i osłony raportowane są w GA4 jako event’y „session_start” oraz „page_view” wraz z nawet 50 parametrami. Oprócz dwóch wspomnianych już zdarzeń, w ramach konfiguracji Google Analytics 4 otrzymujemy ich większy zestaw, w tym międzyinnymi nowe podejście do zaangażowania użytkowników.

Google Analytics 4 - rewolucja w analityce biznesowej

W poprzednich wersjach GA, Google przyzwyczaiło nas do strukturyzowania danych według podziału na 4 główne elementy: User, Session, View, Hit, czyli Użytkownik, Sesja, Odsłona, Zdarzenie, a w Google Analytics 4 jest to User, UserProperty, Event, Parameter, choć w ramach porównania do „Universala” można uprościć to do User, Event, czyli Użytkownik i Zdarzenie.

Czy to oznacza, że straciliśmy informacje o sesjach i odsłonach? Zdecydowanie nie, a ich sposób raportowania w GA4 można uznać za dokładniejszy i bardziej plastyczny w zakresie wykorzystania w analizie i raportach. Sesje i osłony raportowane są w GA4 jako event’y „session_start” oraz „page_view” wraz z nawet 50 parametrami. Oprócz dwóch wspomnianych już zdarzeń, w ramach konfiguracji Google Analytics 4 otrzymujemy ich większy zestaw, w tym międzyinnymi nowe podejście do zaangażowania użytkowników.

Czym się zajmujemy?

Razem z zespołem Mean Motion uzyskasz odpowiedzi na pytania, które pozwolą Cispojrzeć na swój biznes z innej strony i wyznaczyć odpowiednie kierunki rozwoju

Google Analytics

Konfiguracja

Odpowiednia konfiguracja narzędzianalitycznych to pierwszy krok do sukcesu.Przeprowadzimy ten proces dla Ciebie.

Google Analytics

Analiza

Dane gromadzone przez Google Analytics 4 wymagają ciągłej analizy, tworzenia zestawień i raportów tak, aby wyciągać odpowiednie wnioski.

Google Analytics

Wsparcie

Kluczem do sukcesu jest stawianie odpowiednich pytań, które pozwalają odnaleźć odpowiednie odpowiedzi. W Mean Motion uwielbiamy pytać ;)

Czym się zajmujemy?

Razem z zespołem Mean Motion uzyskasz odpowiedzi na pytania, które pozwolą Ci spojrzeć na swój biznes z innej strony i wyznaczyć odpowiednie kierunki rozwoju

Google Analytics

Konfiguracja

Odpowiednia konfiguracja narzędzi analitycznych to pierwszy krok do sukcesu. Przeprowadzimy ten proces dla Ciebie.

Google Analytics

Analiza

Dane gromadzone przez Google Analytics 4 wymagają ciągłej analizy, tworzenia zestawień i raportów tak, aby wyciągać odpowiednie wnioski.

Google Analytics

Wsparcie

Kluczem do sukcesu jest stawianie odpowiednich pytań, które pozwalają odnaleźć odpowiednie odpowiedzi. W Mean Motion uwielbiamy pytać ;)

Jesteśmy częścią Clayton Hatfield Corp.- grupy rozwijającej kilkanaście marek

Clayton Hatfield to grupa kapitałowa, posiadająca w swoim portfolio marki dostarczające profesjonalne usługi i produkty B2B z zakresu brandingu, projektowania, strategii wizerunkowej i marketingowej, obsługi reklamowej, tworzenia rozwiązań online oraz wsparcia i utrzymania nowoczesnych systemów informatycznych. Ponadto spółka jest właścicielem marek własnych takich jak Amity Manage, Digital Dental i Royersford.

W Mean Motion, każdego dnia czerpiemy doświadczenie zbierane przez lata w ramach działalności zespołu Clayton Hatfield. Dzięki temu, oferowane rozwiązania są profesjonalne, nowoczesne i dopasowane do potrzeb naszych Klientów i Partnerów.

Dowiedz się więcej

Jesteśmy częścią Clayton Hatfield Corp.- grupy rozwijającej kilkanaście marek

Clayton Hatfield to grupa kapitałowa, posiadająca w swoim portfolio marki dostarczające profesjonalne usługi i produkty B2B z zakresu brandingu, projektowania, strategii wizerunkowej i marketingowej, obsługi reklamowej, tworzenia rozwiązań online oraz wsparcia i utrzymania nowoczesnych systemów informatycznych. Ponadto spółka jest właścicielem marek własnych takich jak Amity Manage, Digital Dental i Royersford.

W Mean Motion, każdego dnia czerpiemy doświadczenie zbierane przez lata w ramach działalności zespołu Clayton Hatfield. Dzięki temu, oferowane rozwiązania są profesjonalne, nowoczesne i dopasowane do potrzeb na szych Klientów i Partnerów.