- Blog

Wiedz więcej niż Twoja konkurencja

Postaw na analitykę XXI wieku w swoim biznesie i bądź krok przed swoją konkurencją. Skorzystaj z naszego doświadczenia, aby dowiedzieć się więcej.

Przeczytaj
nowość:



Przeczytaj

- Blog

Wiedz więcej niż Twoja konkurencja

Postaw na analitykę XXI wieku w swoim biznesie i bądź krok przed swoją konkurencją. Skorzystaj z naszego doświadczenia, aby dowiedzieć się więcej.


Sekwencja ścieżki konwersji – jak ją zdefiniować i dlaczego jest kluczowa z punktu widzenia parametrów sprzedażowych?

Zastanawiasz się jakie podstrony odwiedza klient, który finalnie dokonuje transakcji? Jakie interakcje z Twoją stroną podejmuje? Które z nich wpływają korzystnie na realizację Twoich celów…

Przeczytaj więcej

Eksplorowanie – jak wykorzystać nową zakładkę w Google Analytics 4?

Google Analytics 4, czyli nowa wersja analitycznego narzędzia ze stajni Google, umożliwia analizę danych na kilku różnych poziomach, uzależnionych od wiedzy, umiejętności, doświadczenia, a przede…

Przeczytaj więcej

Zespół Mean Motion, jako analityczne wsparcie Twojego biznesu – jak to wygląda od kuchni?

Zespół Mean Motion powstał na podstawie doświadczeń wypracowywanych przez 7 lat współpracy z małymi, średnimi i dużymi firmami oraz rozwoju wielu marek wewnętrznych, takich jak Printsite…

Przeczytaj więcej

Jak analizować dane w Google Analytics, aby wyciągać odpowiednie wnioski?

Temat rzeka, którym bez żadnego problemu można byłoby wypełnić kilka, jeśli nie kilkanaście lub kilkadziesiąt różnych książek, choć najważniejsze elementy udało się ująć w tym artykule. Analiza…

Przeczytaj więcej

Czy Google Analytics 4 daje nam to samo co mogliśmy znaleźć w GA3 (Google Universal Analytics)?

Podstawowym założeniem zarówno Google Universal Analytics, jak i Google Analytics 4 jest śledzenie, gromadzenie, strukturyzowanie i wizualizowanie danych statystycznych serwisów…

Przeczytaj więcej

Sekwencja ścieżki konwersji – jak ją zdefiniować i dlaczego jest kluczowa z punktu widzenia parametrów sprzedażowych?

Zastanawiasz się jakie podstrony odwiedza klient, który finalnie dokonuje transakcji? Jakie interakcje z Twoją stroną podejmuje? Które z nich wpływają korzystnie na realizację Twoich celów…

Przeczytaj więcej

Eksplorowanie – jak wykorzystać nową zakładkę w Google Analytics 4?

Google Analytics 4, czyli nowa wersja analitycznego narzędzia ze stajni Google, umożliwia analizę danych na kilku różnych poziomach, uzależnionych od wiedzy, umiejętności, doświadczenia, a przede…

Przeczytaj więcej

Zespół Mean Motion, jako analityczne wsparcie Twojego biznesu – jak to wygląda od kuchni?

Zespół Mean Motion powstał na podstawie doświadczeń wypracowywanych przez 7 lat współpracy z małymi, średnimi i dużymi firmami oraz rozwoju wielu marek wewnętrznych, takich jak Printsite…

Przeczytaj więcej

Jak analizować dane w Google Analytics, aby wyciągać odpowiednie wnioski?

Temat rzeka, którym bez żadnego problemu można byłoby wypełnić kilka, jeśli nie kilkanaście lub kilkadziesiąt różnych książek, choć najważniejsze elementy udało się ująć w tym artykule. Analiza…

Przeczytaj więcej

Czy Google Analytics 4 daje nam to samo co mogliśmy znaleźć w GA3 (Google Universal Analytics)?

Podstawowym założeniem zarówno Google Universal Analytics, jak i Google Analytics 4 jest śledzenie, gromadzenie, strukturyzowanie i wizualizowanie danych statystycznych serwisów…

Przeczytaj więcej